10 -11 augusti

Fick ett trevligt sms på fredagseftermiddagen.
Det var Catarina som bjöd in sig och B på fredagsmiddag.
En mycket bra idé tyckte jag och hälsade dem välkomna och ställde mig 'nästan' genast vid spisen.
Lite synd att jag inte visste att de skulle komma när jag var på systemet och handlade öl tidigare på dagen.
Då kunde jag bunkrat upp med lite goa och nya sorter.
En helsjuk sak som hände då var att hon i kassan ville se mitt leg. Jag trodde att hon skojade men fick så snällt plocka fram och visa det innan hon började slå in mina drycker.
Kvällen blev riktigt trevlig och B var precis som Catarina hade beskrivit honom. Ett riktigt kap alltså.
Under kvällens gång kom vi fram till att vi ska gå och öla och lyssna på bra musik i Slottskogen den 10 - 11 augusti. Då huserar nämligen
'Way Out West' där och med tanke på att det inte blev något 'Sweden Rock' för mig och mannen i år passar detta som handen i handsken.
image273
Vi ses någonstans mellan pilarna.


Kommentarer
Postat av: Catarina

Hehe, tokfia. Ne han e inte så tokig den där B. Men chalmerspexet får han nog se ensam nästa år ;)

Ska blir ruskigt kul i augusti


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback