Sexy...

På onsdag börjar ladystylingkursen.
Shit va läcker jag kommer att vara när jag dansar salsa, rumba, cha-cha eller vilken latindans som helst förresten.
Det går kanske att använda en del av det vi får lära oss i det verkliga livet också, vi får väl se.

Ikväll blir det drinkar hos Catarina, tjejsnack och utgång.

Mannen har kommit hem från England nu. Det är skönt. Jag gillar inte att vara ensam i lägenheten om kvällarna och när jag ska sova. Barnen är nämligen hos farmor och farfar denna veckan så det har varit riktigt tomt.

Rätt svar på bildfrågan är nu skriven som kommentar till det inlägget, om ni har varit nyfikna på svaret är det bara att kolla där.

Denna veckan (och två veckor bakåt i tiden men mest denna) har jag känt mig helt
varm inombords, pirrig i magen, sprallig, extra glad och har haft svårt att koncentrera mig.
Jag tror jag har blivit smittad av våren.
 Det är skönt.

Kommentarer
Postat av: www.dentatuerademamman.com

klart mycket bättre att få vår-lycka i stället för vår-trötthet! Det låter ju rätt skönt att dina barn sover borta i en vecka och snubben kom hem från London också, det är bra att få längta lite efter varandra! Själv så sitter jag nu på ett hotell med bara mina egna 3 barn, 4 stycken är inte med alltså, och sambon. snart så ska vi åka till min gorme kock till syrra och käka och hon är DUKTIG på sånt. I morgon då händer det häftiga saker för mig och se vilken data nörd jag blivit: jag har med mig datorn och bloggar lite om det som händer senare i kväll. Jag hade aldrig trott att jag skulle bli sån här :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback