Läger

Till helgen är det dansläger som gäller för mig.

Det ska bli jättekul och blir det bara i närheten av hur sommarlägret var så är jag helt klart nöjd.
Det känns skönt att komma igång med dansandet igen, det har ju varit julledigt även från det i 3 veckor.
 Man känner att det drar i dansnerven trots att det  dansades salsa förra veckan.

Nästa vecka börjar den vanliga tisdags- och torsdagsträningen och om två veckor drar det igång med övriga kurser. Denna termin blir det salsa fortsättning (med mycket linjestil, hoppas jag) och en nybörjarkurs i orientalisk dans för min del.

Nu måste jag jobba lite.
Ska dela ut lappar till slarviga hyresgäster som tror att man kan slänga plastpåsar och medicinburkar i kompostmaskinen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback