Let's dance, del 1

Jaha så vad tycker ni?
Vilket par ligger bäst till hittills?
 
Om ni frågar mig så är jag lite kluven, jag fastnade nämligen för både för Erica & Daniel och Anna & Tobias.
De hade enligt mig bäst takt, känsla och glädje. De såg även ut som om de visste vad de höll på med
och det är viktigt i tävlingssammanhang.
Det ska bli kul att se dem dansa nästa vecka, kanske blir det ett nytt favoritpar då, kanske inte.

Om ni vill vara med i en omröstning om veckans favoriter så gå in på
Danssport Idag och tyck till.

Kommentarer
Postat av: Danstanten

De båda par du fastnade för har båda två "proffskillar" som för.. så det är inte konstigt att de ser bättre ut än de paren där killarna är nybörjare. I alla fall tycker jag det :)

Jag fastnade för Mårten och Helena, men jag erkänner att Anna och Tobias dansade väldigt bra.

Postat av: rumbaqueen

Det har du i och för sig rätt i, men det var fyra proffskillar till och de tyckte jag inte var något vidare.
Jag tror i och för sig inte att det spelar en jättestor roll vem i paret som är proffset eftersom man måste kunna sina egna steg och höra samt följa musikens takt helt på egen hand.
Mitt val denna veckan baserar sig på stor del av den känsla paret förmedlar när de dansar inte hur eller vem som för.
Och jag håller med dig för Mårten och Helena kom tätt efter mina två favoriter.

2007-01-13 @ 14:13:36
URL: http://rumbaqueen.webblogg.se
Postat av: Nicole

Jag hejjar på Ebba! Fast dem var inte speciellt bra just i valsen, men ändå. Jag har alltid gillat Ebba, så hon får min röst i alla fall! :)

2007-01-13 @ 18:53:34
URL: http://nicoole.webblogg.se
Postat av: Anonym

I'm sorry but I didn't see it. Take care

2007-01-14 @ 02:51:52
URL: http://stylesucker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback