Illa

Jag ska bli nykterist.

Det blev alldeles för mycket vätska igår och ävan om kvällen var grymt rolig med god mat, dåliga snapsvisor, strutfotboll, kubb och studsmattehoppning så vet jag inte om jag någonsin vill bli bakis igen.
  
Jag ska försöka äta lite och sen blir det sängen igen.
Hoppas jag kan somna om och vakna om några timmar och må bättre.

Telefonen tog jag med igår även om jag hade tänkt att låta bli.
Ett misstag av mig.
Inte för att jag ringde upp utan för att jag blev uppringd.
Att skälla i luren är inte riktigt min melodi och det var inte riktigt det som var meningen med det hela.

Nu vill jag ha glass. Jag är beroende.

Kommentarer
Postat av: a5

Kul att höra att någon mer är beroende av glass. Var glad att det inte är baksmälla du är beroende av. Det hade varit värre...

Postat av: rumbaqueen

Ja det hade varit mycket värre, hi hi.

2007-06-23 @ 18:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback