Porter och styling

Ikväll blir det en kul kväll.

Eftersom det är onsdag är det ju som vanligt ladystylingen i salsa vid sju och det ska bli lika kul som vanligt.
Det som skiljer sig lite är att jag, JW och Mary K ska på porterprovning efteråt.
Jag har aldrig varit på någon porterprovning förut så det ska bli intressant.
Undrar hur sent det blir och hur pigg man är imorn egentligen.

Gårdagens standardträning var förövrigt riktigt bra.
Det brukar den i och för sig vara men igår hade vi LS som lärare och han har lite annan syn
på saker och ting än vår vanliga lärare. Det är alltid bra att få lite nya saker att tänka och träna på.
Det är skönt att vi har kommit igång ordentligt med träningen igen, jag och PK,
och det känns och funkar kanon.

Kan man vila sig iform börjar jag ju undra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback