Metropol

Idag har jag jobbat.

Jag var med 85 tanter, farbröder, medelålders och unga i metropolen Ullared.
Gekås here we come.
Det var hur mycket folk som helst där och vi fick stå i kö i en timma innan vi kom in.
Jag som bara skulle handla lite kallingar till W och Bubba fick mig en smärre chock
när jag skulle betala.
1200 gick det på.
Inte så mycket kan tyckas men eftersom jag inte hade tänkt att handla något överhuvudtaget,
var slutnotan skyhög.
Dagen avlöpte bra och vi kom hem precis som planerat.

Ikväll blir det en lugn kväll.
Hade planer på att gå till 'Caliente club' och dansa lite salsa men PK hade blivit krasslig
och det är inget kul att gå själv.
Speciellt inte nu när jag inte har visat min nuna på ett salsagolv sedan i våras.

Satt och funderade lite på julklappar och jag har ett problem.
Vad köper man till sin pojkvän egentligen?
Har luskat lite och det har kommit fram att han inte gillar mjuka paket.
Alltså ingen snygg tröja eller skjorta.
Han gillar hårda paket, helst prylar med en massa knappar.
Böcker är hårda, men saknar knappar.
Men jag har aldrig sett honom läsa och har faktiskt ingen aning om vad han gillar
 för typ av literatur eller om han skulle uppskatta att få något läsbart.
Har i och för sig för mig att han sa någon gång i våras att han gillade historia.
Typ världskrigen och så, men jag kanske bara har drömt det.
Ja ja, jag får fundera på det ett slag till.
Det är ju trots allt en bra bit kvar till julafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback