Snart är det klart

Nu är det sista beställt för att lägenheten ska vara helt bebolig och hemtrevlig.

Gardiner.
Det är svårt att bestämma sig vad man ska ha förnågot men jag fick god hjälp
av damen i tygaffären.



Det blev gardiner till vardagsrummet (se bilden), köket och till pojkarnas rum.
Och när jag ändå var i farten beställde jag julgardiner till köket och grabbarna också.
Inte för att jag brukar byta gardiner så ofta men jag tänkte att det kunde vara kul
att jula till det lite extra i år.

Idag var jag en sväng på IKEA.
Var tvungen att handla gardinstänger och lite annat krafs.
Doftljus med lakritsdoft och ett nytt kuddfodral till soffkudden åkte också ner i korgen.

Over and out för denna gång.

Kommentarer
Postat av: Hej

Lång tajm nå si. Hoppas allt är bra. Bloggar inte så mycket nu, och har inte varit inne här på ett tag. Men du är fortfarande en viktig person. Glöm inte bort att framrutan är större än backspegeln. (Klyscha men ruskigt sant)

2007-11-03 @ 17:29:25
Postat av: Andreas

Det var jag som råkade kalla mig "Hej" av misstag. Ha de gött! Andreas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback