Seg i kolan

En sån helg.

Fredagens afterwork var kanon.
Gin & tonic, Newcastle, Red Lions hamburgare och Irish coffee.
På kareokebaren var det folktomt så benen bar oss till Henriksberg istället.
Där dracks det en och annan öl och sedan tog spårvagnen med oss in till stan.
Några gled iväg till Neff och några till Sticky.
Smilet kom och hämtade mig och Anima lagom sent och såg till att vi kom hem välbehållna.

Lördagen var bara en lång segardag.
En gå hemma och skrotadag.

Igår var det lökplantering igen och möte på dansskolan.
Några filmer hyrdes (Oliver Twist, Bröderna Grimm och Mimzy)
och vi kollade på Mimzy och myste på kvällen.

Denna vecken har varit bra.
Barnen har varit hos mig och Anima.
De kommer överens kanonbra och jag hoppas verkligen att det fortsätter så.
Nu är det en hel vecka tills nästa gång men jag hoppas att D påminner dem att kila förbi 
en sväng på onsdag kväll.
Det är min födelsedag då och en grattiskram från sina barn sitter ju aldrig fel.

I eftermiddag ska jag på lönesamtal.
Undrar vad man är värd för ökning detta året.

Ikväll är det privatlektion i standard igen.
Vi ska få det allra sista i valsen, sen blir det bara att nöta in koreografin så gott det går
för på lördag är det tävling i Stockholm som gäller.

Kommentarer
Postat av: Ida

Fungerar den e-postadress som jag har till dig? bredband-net-adressen? Jag har just försökt maila dit, bara så du vet :).

2007-10-15 @ 10:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback