Ugh...

I natt fick jag sova själv.

Anima ska röja i sin lägenhet några kvällar och sover såklart där under tiden.
 Att sova gick väl bra.
Att somna var det värre med.
När det bara är helt knäpptyst och alla de där ljuden man är van att somna till saknas,
då känns det så ensamt.
Ingen att krypa intill och snusa på, ingen som håller om.
Hoppas att han städar snabbt.

Idag ska vi till banken.
image395

Vi ska skaffa oss ett lånelöfte så vi kan lägga ett bud.
Hoppas det går vägen.
Jag vill äta frukost, middag och kvällsfika på altanen i sommar
När vi inte är på sjön förståss.
Då blir det i klucket från vågorna.

Denna veckan har vi barnen.
Det är härligt.
Det känns mer helt liksom.

Kommentarer
Postat av: cattis

Visst är det märkligt att somna ensam när man vant sig vid att vara två. Maken kom hem sent i går och det tog mig tid att somna oxå ska jag säga :)

Jag ska oxå hålla tummarna för att han städar fort, din älskling *s

Kram
Cattis

Postat av: synne

Trisst att sova ensam. Jag kan ínte somna om jag inte får ligga på armen till maken. Fortfarande efter 14 år.....
Jag håller tummen för banken....
Sänder en stor positiv tanke så lånet går i boks.....
Kram Synne :)

2008-01-29 @ 10:37:57
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: rumbaqueen

Cattis och Synne - Tack för tumhållningarna, hoppas de hjälper.

2008-01-29 @ 15:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback