Mjau...

Vi har blivit kattföräldrar jag och Anima.
Jammiz heter hon.

Hon busar, sover, gosar mest hela tiden.
Ibland tar hon en paus för att besöka lådan. Hon är jätteduktig.

Nu är det bara 13 dagar kvar tills vi får nyckeln till huset.
Jag längtar så jag nästan spricker.
Jag ska ta med mig täcke och kudde och sova på soffan i huset första natten.
 
Båten är såld och så länge jag inte tänker på den för mycket känns det okej.
Anima har köpt en fin och snabb Supra istället, så nu är vi på glid på vägarna istället.

Jag och Anima har en egen
låt :)
Mest på skoj, för den är lite knäpp, ingen romantik här inte...
...eller så är det precis det det är :)

Har ni förresten hört denna EM- låten?
Den är ju så sjukt grym.

Heja Sverige.

Kommentarer
Postat av: synne

Så söta kissebäbisar. Vem är Jammiz?

Glädjer mig till er överlämningsdag. Hoppas du får sova gott på soffan då.

Här är det sommar och sol nu.

sköt om er och glid försiktigt...

Kramar Synne :D

Postat av: rumbaqueen

Den randiga sötnosen är vår.

2008-06-15 @ 15:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback