Ännu mera...

...snö ska det komma enligt smhi.

Jag älskar snö och vintern, det gör jag,
men detta året hade jag ställt in mig på vår och då är det inte lika kul med snö.

Jag hade hoppats på att denna påsken skulle bli sådär vårsolig och varm.
Jag hade tänkt att vi skulle lägga en eller två dagar med att fixa båten, dricka kok-kaffe
och grilla en korv på båtgrillen.
Istället kom Kung Bore på besök och jag fick bara ledigt igår.

En annan sak som är lite tråkig är att nu när det äntligen kommer snö,
ja då är barnen hos D.
Ingen pulkaåkning för mig då alltså.

Nu är jag helt slut och vill bara sova, men lägger jag mig nu kommer jag inte kunna somna
i-kväll och då blir även morgondagen en plåga.

Kommentarer
Postat av: synne

Har du den fina tatueringen? Den är cool....
Hoppas din påsk blev glad ialla fall.
Kram synne ;D

Postat av: rumbaqueen

Nä... det är Anima som har den. En japansk drake med blå rök/ flammor är det och den täcker hela hans högerarm.

2008-03-26 @ 07:39:04
Postat av: synne

Ok, den var så vacker.....
måste bara få säga att dina bilder var helt otroligt vackra.
Är jag knasig när jag säger att jag gillade den mintgröna bron....
Kram Synne ;D

2008-03-28 @ 19:36:46
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback